برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1405/03/26 - 00:28
  • - تعداد بازدید: 28
  • - تعداد بازدیدکننده: 28
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /Zgtf
به گزارش محمدی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت

برگزاری جلسه هماهنگی آب و بهداشت در سردشت

 

به گزارش محمدی مسئول روابط عمومی رئیس مرکز بهداشت شهرستان هدف اصلی این جلسه را بررسی کیفیت آب شرب، بهبود فرآیندهای بهداشتی و افزایش هماهنگی میان مسئولان و کارشناسان حوزه آب و سلامت اعلام کرد.

 

در این نشست، مدیر شرکت آبفا و رئیس مرکز بهداشت ضمن تأکید بر اهمیت تأمین آب سالم و بهداشتی، نقش آبداران و بهورزان را در نظارت بر کیفیت آب و اجرای استانداردهای بهداشتی حیاتی دانستند؛ همچنین راهکارهایی برای بهبود فرآیند کلرزنی و کنترل کیفیت آب به منظور پیشگیری از انتقال بیماری‌های مرتبط با آب ارائه شد.

 

کارشناسان بهداشت محیط و مسئولان آبفا نیز به بررسی چالش‌های موجود در تأمین آب سالم پرداخته و بر لزوم همکاری بیشتر میان بخش‌های مختلف تأکید کردند.

 

شایان ذکر است این جلسه فرصتی برای تبادل نظر و ارائه پیشنهادات عملی جهت ارتقای سطح بهداشت عمومی و کیفیت آب شرب، به ویژه در مناطق روستایی، فراهم آورد.

  • گروه خبری : آخرین اخبار,برگزیده ها
  • کد خبر : 29827
کلمات کلیدی
سیامند  محمدی
خبرنگار

سیامند محمدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب