برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1405/04/01 - 21:18
  • - تعداد بازدید: 30
  • - تعداد بازدیدکننده: 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zbuf
به گزارش محمدی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت

کارگاه آموزشی برنامه خودمراقبتی با هدف پیشگیری از سرطان برگزار شد

به گزارش محمدی مسئول روابط عمومی این کارگاه ۴ روزه که در سالن جلسات مرکز بهداشت برگزار شد، با هدف ارتقای سطح آگاهی و توانمندسازی کادر سلامت در راستای اجرای هرچه بهتر این برنامه ملی، مورد استقبال قرار گرفت.

 

کارشناس آموزش سلامت مرکز بهداشت با اشاره به ابلاغ این برنامه از سوی وزارت بهداشت و تأکید بر ضرورت اجرای آن، به تبیین اهداف کلان و معرفی سرفصل‌های کتاب و ساختار طرح درس پرداخت .

 

گلاله شوکتی در ادامه جزئیات اجرایی برنامه از جمله نحوه ثبت فعالیت‌ها در سامانه جامع سیب فرآیند برگزاری جلسات آموزشی برای داوطلبان و سفیران سلامت و همچنین شیوه برگزاری و تکمیل پرسشنامه‌های پیش‌آزمون و پس‌آزمون را برای شرکت‌کنندگان تشریح نمود.

 

شوکتی عنوان نمود: این کارگاه با هدف توانمندسازی مراقبین سلامت و بهورزان به عنوان مجریان اصلی برنامه در سطح محلات و خانه‌های بهداشت، برگزار شده است.

 

گفتنی است شرکت‌کنندگان در این دوره با اصول خودمراقبتی و راهکارهای پیشگیری از سرطان شامل اصلاح سبک زندگی، تغذیه سالم، فعالیت بدنی، و اهمیت تشخیص زودهنگام آشنا و محتوای این کارگاه قرار است در قالب کلاس‌های آموزشی برای داوطلبین و سفیران سلامت در مراکز و پایگاه‌های سلامت سطح شهرستان ارائه گردد .

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 29879
کلمات کلیدی
سیامند  محمدی
خبرنگار

سیامند محمدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب