به گزارش محمدی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت
حوزه سلامت سردشت در مسیر توسعه
به گزارش محمدی مسئول روابط عمومی ظهر روز یکشنبه، سی و یکم خردادماه سال جاری، مهندس حسین پور نماینده مردم شهرستانهای سردشت، پیرانشهر و میرآباد در مجلس شورای اسلامی، به همراه فرماندار و بخشدار مرکزی و مدیر آموزش و پرورش با حضور در ستاد شبکه بهداشت و درمان سردشت، از نزدیک با متولیان سلامت دیدار و گفتوگو کرد.
در این بازدید، مهندس حسین پور ضمن سرکشی از روند بازسازی ساختمان درمانگاه دولتی شبانه روزی شهدا، بر تسریع در تکمیل این پروژه با تامین اعتبار لازم تأکید و خواستار بهره برداری از این مرکز در هفته دولت شد.
نماینده مردم شهرستانهای سردشت، پیرانشهر و میرآباد همچنین از پایگاه های شماره یک و دو فوریت های پزشکی شهرستان بازدید و با اشاره به نامناسب بودن مکان فعلی این پایگاهها، بر ضرورت تامین زمین و جانمایی جدید و هماهنگی متولیان سلامت با مسئولان شهرستانی برای انتقال آنها به مکانهای مناسب تر تأکید کرد.
گفتنی حضور مسئولان استانی و شهرستانی در کنار حمایتهای نماینده مجلس، نقشی کلیدی در توسعه و آبادانی حوزه سلامت این منطقه مرزی ایفا میکند و با توجه به مسیرهای ناهموار مواصلاتی و فاصله زمانی با مرکز استان، انتظار میرود با مطالبه گری مستمر متولیان سلامت، گامهای مؤثرتری در جهت توسعه عمرانی و تأمین نیازمندیهای درمانی و بهداشتی شهرستان برداشته شود.
نظر دهید