به گزارش محمدی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت
حریق ناشی از اتصال برق در سردشت دو مصدوم بر جای گذاشت
تریاژ مصدومین توسط کد اول انجام شد و مشخص گردید این حادثه دو مصدوم داشته است؛ مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه پیشبیمارستانی توسط کارشناسان اورژانس، وضعیت عمومی پایداری پیدا کردند.
مسئول فوریت های پزشکی شهرستان سردشت در این خصوص با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی برق، اظهار کرد: بسیاری از حریقهای خانگی و محل کار در اثر فرسودگی سیمکشی، استفاده بیش از حد از چندراهیها و اتصالات غیراستاندارد رخ میدهد.
احمد صالح پور از شهروندان خواست به صورت دورهای سیستم برق ساختمان را بررسی کرده و از بهکارگیری وسایل برقی معیوب خودداری کنند.
صالح پور همچنین تأکید کرد: در صورت وقوع آتشسوزی ناشی از برق، پیش از هر اقدامی جریان برق را از طریق فیوز اصلی قطع کرده و از ریختن آب روی تجهیزات برقی متصل به جریان برق خودداری کنید. در چنین شرایطی، تماس سریع با نیروهای امدادی و آتشنشانی میتواند از گسترش حادثه و بروز خسارات جانی و مالی بیشتر جلوگیری کند.
گفتنی است خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت و نیروهای امدادی اقدامات لازم را در محل انجام دادند.
نظر دهید